PRACA URZĘDU MIEJSKIEGO OD 23 MARCA 2021 R.
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i pracowników Urząd Miejski w Makowie Mazowieckim zawiesza aż do odwołania obsługę interesantów w kontakcie bezpośrednim. Prosimy o kontakt telefoniczny (29 71 71 002), za pośrednictwem poczty elektronicznej (urzad@makowmazowiecki.pl) lub załatwianie spraw przez ePUAP.
W sytuacjach wyjątkowych wnioski, pisma, wypełnione formularze itp. należy składać w skrzynce pocztowej znajdującej się na budynku Urzędu. Osobisty odbiór dokumentów będzie możliwy w terminie wcześniej umówionym telefonicznie z właściwym pracownikiem.
Wnioski i pisma kierowane do Urzędu można składać internetowo za pośrednictwem poczty elektronicznej - urzad@makowmazowiecki.pl lub strony - www.epuap.gov.pl . Złożenie wniosku wymaga posiadania podpisu elektronicznego, tj. profilu zaufanego. Założenie i potwierdzenie profilu zaufanego jest możliwe bez wychodzenia z domu za pośrednictwem systemu bankowości internetowej https://pz.gov.pl/dt/registerByXidp .
Sprawy z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego i Ewidencji Ludności:
Interesanci będą mogli załatwić osobiście wyłącznie sprawy dotyczące rejestracji zgonów i urodzeń, po uprzednim umówieniu telefonicznym wizyty pod numerem tel.: 29 71-42-126 lub 29 71-71-002.
Wnioski i pisma kierowane do Urzędu Stanu Cywilnego można składać internetowo za pośrednictwem strony www.epuap.gov.pl Złożenie wniosku wymaga posiadania podpisu elektronicznego, tj. profilu zaufanego. Żeby założyć i potwierdzić profil zaufany bez wychodzenia z domu, można to zrobić za pośrednictwem systemu bankowości internetowej w zakładce „ profil zaufany”.
Wnioski i pisma można kierować również na adres skrzynki e-mail usc@makowmazowiecki.pl , droga pocztową bądź poprzez złożenie wniosku do skrzynki znajdującej się na budynku Urzędu.
Dokumenty przygotowane przez Urząd Stanu Cywilnego będą przesyłane na wskazany we wniosku adres pocztowy.
Dowód osobisty:
Wnioski o wyrobienie dowodu osobistego można składać internetowo za pośrednictwem strony www.epuap.gov.pl. Złożenie wniosku wymaga posiadania podpisu elektronicznego, tj. profilu zaufanego. Żeby założyć i potwierdzić profil zaufany bez wychodzenia z domu, można to zrobić za pośrednictwem systemu bankowości internetowej w zakładce „ profil zaufany”.
W wyjątkowych sytuacjach złożenie wniosku w urzędzie nastąpi po uprzednim umówieniu telefonicznym wizyty pod nr tel. 29 71-70-710 lub 29 71-71-002.
Odbiór dowodu osobistego również nastąpi po uprzednim umówieniu telefonicznym wizyty pod nr tel. 29 71-70-710 lub 29 71-71-002.
Ewidencja ludności
Sprawy dotyczące zameldowania i wymeldowania można składać internetowo za pośrednictwem strony www.epuap.gov.pl.
W wyjątkowych sytuacjach wnioski, pisma, wypełnione formularze dotyczące spraw z zakresu ewidencji ludności można przesłać korespondencyjnie lub złożyć do skrzynki znajdującej się na budynku Urzędu.
W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny pod nr tel. 29 71-70-710 lub 29 71-71-002.
Opłaty skarbowe dotyczące dokumentów wydawanych przez Urząd Stanu Cywilnego i Ewidencję Ludności można dokonać na rachunek bankowy: 31891700010012558520000010.